Read-only archive of the All About Symbian forum (2001–2013) · About this archive

Nokia 7650 and free GPRS

6 replies · 2,209 views · Started 13 June 2003

Hi,

From June 1 to September 1, my service provider (Telmore) will offer free GPRS, for both data and MMS. So if anyone has creative ideas for how to use it, I'd love to hear them.

I have a Linux server on a DSL connection, which will be mailserver for the phone (and could provide other services for it). Then I plan to install Opera, and connect it to a Pocket PC via IR. But that's all my uncreative mind has figured out yet.

It will be awesome, lying on the beach in the sun, while still having free access to the internet 😊

I'd love to hear more suggestions. What would you use free GPRS for?

Best regards from Denmark,
Esben

Hej Esben...
Det er sjovt... Jeg har spurgt om pr�cis det samme.

http://www.allaboutsymbian.com/phpBB2/viewtopic.php?t=13671&highlight=

Jeg har f�et nogle svar, men det ser ikke ud til at folk er mere kreative end dig.

Det var pinligt jeg ikke s� den 😮ops:

Der er da ihvertfald et par gode forslag. M�ske er der nogen der har endnu et par forslag, til hvis man ogs� har en ADSL opkoblet server. Fx kan jeg streame alt min musik, ligemeget hvor jeg er.

men der st�r alts� p� telmores hjemmeside at det f�rst er fra den f�rste juLi og s� m� det jo v�re til den 1. oktober.

Streame din musik over alt?

Hvad skal det sige?

jeg kom lige til at t�nke p� noget...

man kan jo bruge Remote60 via GPRS, s� man kan jo installere det hos en af sine venner, og s� kan man kommunikere med ham p� den m�de ved at skrive i tekstprogrammet, og man kan bruge det som webcam selvom man ikke er i n�rheden af en computer...