Read-only archive of the All About Symbian forum (2001–2013) · About this archive

help for nokia 3650

7 replies · 1,861 views · Started 13 January 2004

I am French and I have a problem with my nokia 3650, i d like to use it to watch movies, and like if it was a gameboy, do u know how to help me? I don t know how to do, what software to use, to dowload, how to transfer files in my mobile.

Hoping u could help me, or someone else if u are busy

Thanks a lot

Fabien ([email protected])

Salut, je suis francais aussi.... Si tu veux lire des videos sur ton 3650 il faut que tu telecharges des fichiers .3gp...
Ensuite ne parles pas de warez ici (les jeux gameboy sont sur gameboy)...

Pour ce qui est du transfert de fichiers, tu as 2 solutions :
-bluetooth
-infrarouge

A+

PS : on est plusieurs sur le forum, m�me bcp...inutile de dire "j'espere que tu va me repondre, ou qq d'autre si tu es occup�" 😉

ok c est cool, merci des renseignements. Mais les fichiers je les transfere bien par PC suite, c est �a? C est facile de trouver des films en .3gp sur le net??

D�sol� je galere vraiment trop avec ce telephone!!

a+++

Ouai PC suite...

Pour les films �a se trouve assez facilement mais la qualit� c'est pas �a...

Pour les jeux ngage j'en sais rien, mais evite d'en parler ici, le warez est interdit...mais par contre tu peux trouver des petites videos sur le peer to peer...

imphaabs,one more warez request and you are banned.Consider this your last warning.

And guys,in the future,please speak english or translate what you've said.

Don t worry mate .. if you want the translation... the first one was asking how to put gameboy games on his cell, and the second one the told him not to talk about warez... just remiding him of the rules. So no worriez they are fine...
Damn french people... (and i know what i m talking about 'cause.. i m french too 😛 )